donderdag 5 december 2013

TAG | CHRISTMAS


Foto van Tumblr.

Het is vanavond pakjesavond, dus het is niet perfect getimed, maar het moest toch. Ik wilde deze tag zo graag invullen voor jullie! Ik verlang namelijk nu al naar de kerst. Eigenlijk doe ik dat al twee weken lang. Wij vieren het thuis eigenlijk nooit zo, maar toch ben ik gek op de kerst: de lichtjes, de gezelligheid, alles! Wij vieren kerst thuis niet uitgebreid, maar gaan meestal wel iets gezellig eten of doen. Toen Joanne me tagde, twijfelde ik geen moment en ben ik de tag meteen gaan invullen. Ben je benieuwd? Kijk dan snel mee! 


Oogschaduw met kerst: zilver of goud? 
Ik ben meer fan van zilver, maar ik denk dat ik met oogschaduw toch voor goud ga. Ik vind dat nog feestelijker staan dan zilver en het lijkt me leuk om een keertje ui te proberen! 

Gif van TumblrEchte kerstboom of neppe? 
Neppe, ik heb eigenlijk nog nooit een echte kerstboom in huis gehad. Ik vind een neppe wat handiger, denk ik. Toch is een echte kerstboom ook heel leuk!

Favoriete kerstliedje
Dat is toch echt 'All I want for christmas is you'. Ik moet bekennen dat ik afgelopen week al kerstmuziek heb geluisterd en het is echt heerlijk, haha! 

Lievelings film tijdens de kerst 
Er zijn heel veel leuke kerstfilms. De standaard film is toch wel Home Alone en ik vind dat echt een heerlijke film. Vooral het 1e deel. 


Foto van Tumblr
Stappen of met familie thuis blijven? 
Met familie thuisblijven en 's avonds wat lekkers eten met z'n allen. En anders gezellig shoppen met een vriendin!

Uiteten of zelf koken? 
Ik ben geen keukenprinses, maar ik laat mijn moeder graag koken als het kerst is. Uiteten is ook leuk, maar ik vind het gezelliger om thuis te eten.


Kerstfeestje: organiseren of bezoeken? 
Organiseren met een groepje vriendinnen, denk ik. 

Favoriet cadeautje om te krijgen?
Omdat wij dit met onze familie eigenlijk altijd al doen, ga ik voor een parfum. Elk jaar kreeg ik er weer een lekker luchtje bij en dat is dus mijn favoriete kerstcadeautje!

Leukste kerst-ervaring tot nu toe
Hm... Ik kan nu eigenlijk niet zo gauw iets bedenken. Ik denk dan dat dat vorig jaar was, toen ik ging eten met een vriendin.

Foto van Tumblr
Witte kerst: ja of nee? 
Ja! Ik vind sneeuw altijd zo gezellig. Alleen als ik niet hoef te fietsen dan, want daar ben ik niet zo goed in als het glad is. Tijdens de kerst mag het wel sneeuwen van mij, voor de gezelligheid! 

Kleuren in de kerstboom? 
Rood is het meest kerstig denk ik, maar wij hebben meestal paarse ballen in de boom hangen. Ook leuk! 

Favoriete kerst-snoep? 
Kerstkransjes! Die zijn zooooo lekker!


Jurkjes of winterse truien? 
Tijdens de kerstdagen met feestjes, etentjes en uitjes, ga ik voor een schattig kerstjurkje. En als ik thuis bij de boom een kerstfilm kijk, heb ik het liefst een heerlijke dikke trui. 
Foto van Tublr

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Ik denk dat ik de afgelopen jaren heel vroeg opgestaan ben met kerst, want mijn hele dagen stonden volgepland. 

Cadeautjes geven of krijgen? 
Ik moet eerlijk zijn dat ik nog nooit cadeautjes heb gegeven met kerst, omdat wij elk jaar heel uitgebreid Sinterklaas vieren. De kerstman bezorgt mij de cadeautjes! 

Voor deze TAG nomineer ik...

7 opmerkingen:

  1. Deze tag vind ik echt heel erg leuk! Mag ik hem van je overnemen? Hihi <3 Home alone vind ik ook zo'n leuke film, vooral deel 1 inderdaad, die blijft gewoon dé kerstfilm, samen met Love actually vind ik hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag! Ik ben ook echt dol op kerstkransjes haha :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke tag! ik ben echt een mega kerst fanaat, ik ben al de hele week volop in kerststemming en ik blijf gaan tot de 25e :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Neem ook een kijkje op mijn blog: Beauty Smoothie (beautysmoothiex.blogspot.com) Zullen we elkaar volgen op bloglovin? Liefs, Janique

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...