woensdag 1 januari 2014

2014 HAPPY NEW YEAR!


Het is 2014!!!!
Ik wil jullie allemaal een heel fijn nieuwjaar wensen. Met veel geluk, gezondheid en liefde.
Mijn nieuwjaar heb ik met Romy gevierd, we hebben gewoon lekker een avondje op de bank doorgebracht en met het gezin gegourmet. Na 00:00 zijn we naar buiten gegaan, waar we even naar het vuurwerk hebben gekeken. Zelf heb ik dit jaar niets afgestoken, ik heb gewoon de hele dag oliebollen gegeten.
Terugblik naar 2013
2013 is het jaar waarin ik met mijn blog ben begonnen. Wat ben ik blij dat ik mijn eigen plekje op internet gestart ben, zeg. Ik vind het ontzettend leuk om artikeltjes te schrijven en de reacties erop te lezen. Ook heb ik er veel plezier in om blogs van anderen te lezen. Ik ben in een halfjaar al erg gegroeid met mijn blog en dat vind ik heel leuk om te zien.
Doelen voor 2014
Ik ben niet zo'n meisje die een lijst heeft waarop ze al haar goede voornemens voor het nieuwe jaar opschrijft, omdat ik weet dat die voornemens vaak alleen voor de eerste twee weken gelden.
Toch heb ik wel een paar dingen die ik in 2014 graag wil doen. Zo zou ik graag door willen gaan met mijn blog en er niet meer over willen twijfelen. Zoals ik laatst 2 weken geen artikels online heb gezet, hoeft dat in 2014 niet meer te gebeuren! Ook lijkt het me ontzettend leuk om andere bloggers te ontmoeten en dat wil ik dus graag doen in 2014.
En ik ga in dit nieuwe jaar weer een leuke dansschool opzoeken. Jullie weten misschien al dat ik heel graag dans en dat doe ik al heel lang. Toch ben ik afgelopen jaar gestopt, in verband met school. In 2014 wil ik daar weer verandering in gaan brengen. 

Wat zijn jullie doelen voor 2014?
En hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad?

Liefs! 

19 opmerkingen:

  1. Super leuke post! En een heel gelukkig nieuwjaar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post.! gelukkig nieuwjaar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy new year meis! Veel geluk toegewenst!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk overzichtje! Gelukkig nieuwjaar! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! Leuk dat je veel zin hebt om weer te veel te gaan bloggen :) En om weer te gaan dansen! Fijne 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Twijfelen over z'n blog doet iedereen, dus daar is niet ergs aan, eerder gezond :) Hopelijk blijft het bloggen nog het hele jaar door leuk. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig nieuwjaar en succes met je doelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig nieuwjaar! Ik ben ook een tijdje lang heel erg onzeker geweest wat betreft bloggen, maar daar kom je zeker overheen. Gewoon doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy New Year dear
    Wish the best for you in 2014 :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk haha, ik wens je een gelukkig 2014 :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke post! Jij ook gelukkig nieuw jaar :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was ook zo blij toen ik weer ben gaan dansen, echt doen! Gelukkig nieuwjaar. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog een gelukkig nieuwjaar, ik zou inderdaad ook andere bloggers willen ontmoeten. Dat lijkt me zo leuk (:

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy New Year! Gourmetten is altijd leuk en lekker :)
    Andere bloggers ontmoeten is super leuk! Je heb dezelfde interesses en passie dus ik raad het je zeker aan.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel gelukkig nieuwjaar! morgen is de laatste dag dat je het mag zeggen tegen mensen! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met je doelen! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Have peace and joy
    in this new year.
    Nice post!

    http://roomsofinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...