zondag 12 januari 2014

LIFESTYLE | Q&A A DAY


Net als heel veel andere bloggers houd ik enorm van lijstjes, boekjes, schriftjes enzovoorts. De boekjes van de Urban Outfitters vind ik ook ontzettend leuk allemaal. Nu las ik laatst op de blog van Sophie dat zij het boekje 'Q&A a day' van Potter Style gewonnen had. Nu was ik al heel lang aan het twijfelen om dit boekje te kopen en na haar artikeltje heb ik dat eindelijk gedaan. Ik kreeg hem gistermiddag binnen en ik heb er nu al geen spijt van!


In het boekje staat elke dag een vraag. Daaronder staat 5 keer 20__. Op dit lijntje vul het jaargetal in. 2014, in dit geval dus. Daarachter vul het antwoord in. Het leuke van dit boekje is dat je elke dag een vraag krijgt en als het jaar voorbij is, begin je weer opnieuw. Zo kun je dus zien of je antwoorden veranderd zijn in een jaar.

Er staan heel veel verschillende soorten vragen in. Sommige vragen gaan echt over de dag zelf en andere vragen zijn meer algemeen. Er zitten ook wat vragen tussen die je echt goed laten nadenken en weer anderen zijn gewoon heel grappig.

En nog een leuke toevoeging is dat de zijkant van de bladzijden goud zijn. Dat geeft echt een leuk effect aan het boek. 
Verder is het boek best klein, heel dik en het heeft een harde kaft. Ik zou het niet zo overal mee naar toe nemen, maar als je het mee moet nemen neemt het gelukkig niet veel ruimte in. 

Ik kocht het boek op bol.com en het kostte € 14,49. Klik hier om het boek ook te kopen. (Ik zie trouwens nu dat het boek € 13,99 kost, maar ik heb er € 14,49 voor betaald.)

Als je van vragen en boekjes houdt, dan raad ik dit boekje aan! 

Zouden jullie het kopen?
Houden jullie van dit soort boekjes?

Liefs, 
Kikki. 

11 opmerkingen:

  1. Erg leuk lijkt dit boekje mij. Het zou best kunnen dat ik het ook eens ga kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is nog eens leuk! Helemaal omdat je na een paar jaar in één oogopslag kan zien hoe je daarover dacht een paar jaar terug. Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boekje vind ik zo leuk! Ik lees er veel over! De vragen vind ik zo tof bedacht! Ik wil dit boekje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb heel lang over dit boekje getwijfeld, maar de laatste tijd zie ik echt zoveel mensen die hem hebben. Toch maar een bestellen haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vriendin vertelde mij een tijd geleden over dit boekje! Het lijkt me wel leuk, maar het is er nog niet van gekomen om te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa, heel tof! Ik heb er ook een maar heb heel veel moeite gehad om hem goed bij te houden. Lastig, dus veel succes. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zo'n leuk boekje! Ik zou hem zelf ooit ook wel willen kopen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award!
    Neem snel een kijkje op www.bloggingcouture.blogspot.nl
    liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf!! Leuk om over een aantal jaar terug te lezen :) Grappig om dan elk jaar je antwoorden te zien, vooral als ze erg verschillen van elkaar. Het boekje ziet er ook heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt zo leuk!

    Je kunt nu kans maken op een set van 10 polaroids op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem zo leuk! Maar ik betwijfel of ik dit vol zou kunnen houden.. Ook al is het zo'n kleine moeite.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...