woensdag 8 januari 2014

NEW IN | MATTE FLORMAR LAKJES

Toen ik in de vakantie in Amsterdam was en langs de Flormar liep, moest ik er even naar binnen. Toen de Flormar net geopend werd, had elke blogger het over de Flormar. Samen met mijn moeder liep ik dus de winkel in en we bekeken eigenlijk als eerst alle nagellakjes. Aangezien ik al een tijd op zoek was naar een zwarte en een witte nagellak en ik die daar vond, nam ik deze mee. Het zijn matte kleuren en het is dus heel iets anders dan opvallende glimmende nagels. Vandaag ga ik ze laten zien aan jullie!


Het zijn de kleuren M02 en M01. De zwarte kleur en de witte kleur. Ze hadden elke kleur in de matte versie, maar aangezien ik toch alleen op zoek was naar zwart en wit, kocht ik alleen zwart en wit. 

Hier zie je de swatches op papier. Als je de lak net aan brengt, ziet het er uit als een normale lak. Naarmate het opdroogt, wordt de kleur steeds matter. Het is dus handig dat je kunt zien wanneer de nagellak droog is.

 Hier zie je hoe de lak opgedroogd is op mijn nagels. De foto met de witte nagellak is met mijn mobiel gemaakt. De lak blijft erg lang zitten en gaat er niet vanzelf af. Het removen is wel een zware klus!






Ik ben heel blij met deze lakjes!
Ze zijn te koop bij de Flormar voor € 3,50 per stuk.

Liefs!


10 opmerkingen:

  1. Wauw, de zwarte is echt prachtig:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er mooi uit, zeker voor zo'n prijsje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie lakjes! En ook helemaal niet duur ;) Ik vind matte nagels ook vaak erg mooi, net wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes! Top dat het zo lang blijft zitten! De witte vind ik het mooiste! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou echt van matte kleurtjes! Ik wil nog heel graag een zwarte, ik ga eens kijken daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zwart matte nagellak zo gaaf! Heb zelf van de Hema zo'n soort coat die elke nagellak matt maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtig! Super mooi!

    x Angela
    http://www.bouncingbrunette.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...