vrijdag 10 januari 2014

NEW IN | RITUALS LAUGHING BUDDHA CADEAUPAKKET

 Ik ben gek op zeepjes, bodylotions of scrubs. Rituals vind ik een heerlijk merk, want alle producten ruiken ontzettend lekker. Nu ben ik vooral een enorme fan van de douchegels van Rituals en verder heb ik og niet veel producten van Rituals uitgebrobeerd. Voor kerst kreeg ik van mijn vader dit cadeaupakket van Rituals. Dit is de lijn van Laughing Buddha en het bevat een douchegel, bodylotion, douche olie en een kleine scrub.

Douche olie, iets wat ik niet vaak gebruik. Bad olie gebruik ik nog wel eens, maar dan alleen na het sporten. Deze douche olie zat dus in pakketje en ik was er erg benieuwd naar. De olie verandert in schuim en ruikt naar sinaasappel en ceder en de geur is niet te sterk. Na het gebruik van de olie is mijn huid meteen heel zacht, ik ben er heel blij mee! 

Dan deze body lotion, een product waar ik meer ervaring mee heb. Ik was dan ook erg blij toen ik zag dat er een body lotion bij zat die naar ceder en sinaasappel ruikt. De geur hiervan is een stuk sterker dan bij de olie, ik heb hem nog niet gebruikt maar hij lijkt me echt heel fijn! 

Ik had eerst geen idee wat dit was, maar toen ik het opende, zag ik dat het een scrub was, Er zit een klein zakje in met daarin de scrub waar je zo ongeveer 5 keer van kunt scrubben. Ik ben benieuwd! 

En als laatste, deze douchegel. Ik ben gek op de douchegels van Rituals. En ook deze vind ik erg fijn. Hij is wat kleiner dan de andere douchegels, maar dat komt door dat hij in het cadeaupakket zit. Dit is dus wel handiger om mee te nemen. 

Ik ben heel blij met dit cadeaupakket! 

Liefs,
Kikki.

15 opmerkingen:

  1. Vooral die olie lijkt me heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk cadeau pakket is dit zeg, hmmm! <3 Heel veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, de geur is echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zou ik ook blij mee zijn, wat een leuke set! Rituals heeft altijd geweldige producten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker pakket, lijkt me heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je vader. Er zitten mooie producten bij. Persoonlijk houd ik niet zo van sinaasappel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik span echt dat je erg blij hiermee bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk pakket zeg! Rituals heeft echt heerlijke producten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die douche gels zijn inderdaad zo fijn! Ik ben vandaag toevallig nog door de winkel gelopen haha. De scrub is ook zo fijn, je krijgt er een heerlijk zacht velletje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rituals heeft echt heerlijke producten. Leuke blog heb je trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb werkelijk nog nooit iets van Rituals gebruikt. Schaam, schaam. Misschien toch maar eens proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb zo een pakket toevallig ook gekregen maar dan van een andere lijn van rituals. alleen de verpakking is al pure luxe!! echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk pakket! Deze producten lijken me echt fantastisch!
    En wat heb je een mooi blog!
    Ik kijk uit naar al je posts in 2014!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...