donderdag 2 januari 2014

NIEUWE LAY OUT

Het heeft me een paar uurtjes gekost, maar dan heb je ook wat. Ik vond de roze letters een beetje saai worden en ik vond het tijd voor wat anders. Nu heb ik een enorme liefde voor zonnebloemen, misschien komt dat doordat ik vroeger als klein meisje in Frankrijk tussen de zonnebloemen stond met mijn zus. Maar als ik ze nu op een foto, shirtje of muur zie, vind ik ze er nog steeds heel mooi uit zien. Ik weet niet of je ze mooi kunt noemen, maar laat ik het er bij houden dat ik leuke herinneringen aan die bloemen heb.
Ik besloot dus een grote getekende zonnebloem op te zoeken op Tumblr, wat een site is waar je de perfecte foto altijd wel vind. Toch duurde het even: hij moest getekend zijn, kleur hebben, er moest geen steel aan zitten, niet te groot, niet te klein, niet te fel, niet te saai, niet te dood, niet te netjes. Ik had precies een idee ervan.
Gelukkig is het me gelukt, na een kwartiertje zoeken. Ik wilde de letters graag een beetje bruinrood en ook die perfecte kleur vond ik. Nu heb ik ook de kleuren van de linkjes op mijn blog veranderd en ben ik weer helemaal tevreden.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay out?

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het er super leuk uitzien zo met die zonnebloem! :) Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt leuk gedaan! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je oude layout nog niet gezien, maar vind deze er wel heel goed uitzien! Vind hem precies in balans zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke layout, erg overzichtelijk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie layout! Heel duidelijk en overzichtelijk, daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fris en overzichtelijk, heel fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk!! En ik ken je oude layout niet, maar dit klinkt al een stuk beter dan roze enzo! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden, ook wat rustiger! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je lay-out erg mooi. Ik kende je vorige niet, maar die zonnebloem ziet er echt heel erg mooi en rustgevend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het er heel leuk en warm uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en rustige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je layout heel erg mooi en vrolijk ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...