zondag 19 januari 2014

OUTFIT | 19/1/2014 IT'S A SUNNY DAY


Ik heb vandaag eindelijk een outfitpost voor jullie! Ik was dit heel de week al van plan, maar het weer zat telkens niet mee en ik heb ook geen persoonlijke fotograaf (jammer!). Toen ik vorige week met mijn vader naar de stad ging heb ik wel wat outfitfoto's kunnen maken en die wil ik vandaag met jullie delen. Ook wil ik nog even zeggen dat mijn toetsweek deze week begint en dat ik daardoor waarschijnlijk iets minder aan mijn blog kan doen. Ik zal proberen wel wat inspiratie posts te plaatsen!

Ik heb het vest net gekocht bij de H&M, want hij was in de sale voor 10(!!!!!!!!) euro. Ik heb dit vest gecombineerd met mijn top van de Brandy Melville, die ik afgelopen zomer gekocht heb. 
Tanktop // H&M | Croptop // Brandy Melville | Vest // H&M | Broek // H&M | Sneakers // Coach

Liefs, 
Kikki.



17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit!! :) Ik vind de foto ook heel erg mooi zo met die mooie blauwe lucht op de achtergrond! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er leuk uit meis! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! & succes met je toetsweek:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! En mooie foto met die achtergrond! Succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuk!

    x Femke
    fafabulous.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke outfit, succes met je toetsen.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke comfi outfit! Je sneakers zijn ook erg tof :) Succes deze week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto is het zo zeg! :) Leuke outfit heb je aan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* If u wanna we can follow each other , just follow me and let me know ! I will follow u back as soon as it possible.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi vest! En zo goedkoop ook... Dan zal ik toch even snel gaan kijken bij die H&M sale...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Wat een koopje, het vest ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit ! Je topje is erg tof ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...