woensdag 22 januari 2014

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES WEEK 3


Hee lieve lezers! Mijn toetsweek is vandaag begonnen, dus ik heb de afgelopen dagen alleen maar geleerd. Gisteren had ik een dag vrij en vond ik dat ik ook even een uurtje aan mijn blog mocht werken en dat heb ik gedaan. Vandaag heb ik 3 toetsen en ik hoop dat ze goed gaan! In dit artikeltje deel ik met jullie mijn foto's van de afgelopen 2 weken (geloof ik?!). Ik heb vorige week geen 'My life in pictures' artikel gepost, omdat ik te weinig foto's had. Gelukkig heb ik dat deze week een beetje ingehaald en kan ik jullie weer wat foto's laten zien.


De foto aan het begin van dit artikel heeft trouwens niet zoveel met mijn afgelopen week te maken. Ik vond de foto wel mooi en besloot hem dus een plekje in dit artikel te geven haha! 

Op nieuwjaarsdag heb ik mijn lay out afgemaakt. Goed begin van het nieuwe jaar in elk geval!

Biologie leren. Ik moest 3 hoofdstukken leren en heb hier vandaag een toets over. Het was echt enorm veel, maar het is gelukt! 

Voor wat ontspanning las in een tijdschriftje en ging ik in bad. Ik gebruikte de Lush Candy Mountain, waarvan je hier een review kunt vinden!

Zaterdag ging ik naar de kapper om mijn haar even bij te laten knippen. Nu zijn de dode puntjes er weer vanaf en ik ben er blij mee. De lengte zit er gelukkig nog in! 

En dan alweer mijn laatste foto (ik moet echt leren om meer foto's te maken!). Ik dronk hier Jasmijn-aardbeien thee, echt de moeite waard! Gewoon te koop bij de Albert Heijn. En ik ging wat artikels schrijven en blogs lezen.


Liefs, 
Kikki.



5 opmerkingen:

  1. Wat heb jij mooi haar zeg! Ziet er goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe jasmijnaardbei thee smaakt :D Ga ik eens proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fototjes! Als je morgen nog toets hebt: Succes! En anders hopen op goede cijfers van de afgelopen week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je haar is trouwens echt prachtig!!
    Succes nog met de toetsen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes nog met je toetsen! Je haar is trouwens erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...