maandag 6 januari 2014

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES

Hee! Het is weer maandag, school dus. De vakantie ging echt veel te snel en we kunnen weer dagenlang leren. Toch wil ik nog even met jullie mijn foto's van de afgelopen week delen. En omdat ik mijn foto's van de kerst ook nog niet heb laten zien, deel ik deze ook met jullie in dit artikel. En ik wil jullie heel veel succes wensen op school!

Op de eerste dag van mijn vakantie ging ik met een vriendin naar de stad om daar te gaan shoppen. Ik heb een vestje gekocht bij de H&M, wat kerstcadeaus en daarna zijn we wat gaan drinken bij Starbucks!

Ik ging een dagje shoppen in Amsterdam met mijn moeder, helaas werkte het weer niet helemaal mee. 

Lunchennnn. Ik houd van wafels met chocolade! 

Op de kerstmarkt in Amsterdam stond een kraam met alleen maar nougat. Ik ben niet zo'n nougat liefhebber, maar ik moet zeggen dat dit er wel heel schattig en lekker uit zag! 

Mijn vader had met kerst een verrassing voor me en we gingen naar Sister Act in Scheveningen. Het was echt ontzettend gezellig en leuk!

Na de voorstelling gingen we wat eten bij de Italiaan en naast de schaatsbaan in Scheveningen stond deze boom. Ik moest er gewoon even een foto van hebben! 

En dit is weer de laatste foto. Van het vuurwerk met oud en nieuw. Daarna heb ik niet veel foto's meer gemaakt, omdat ik eigenlijk in het nieuwe jaar niets meer heb gedaan dan huiswerk maken. 

Liefs, 
Kikki.

5 opmerkingen:

  1. Zo te zien heb je een leuke vakantie gehad!
    Liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah super leuk kerstshoppen in Amsterdam. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige foto's! Ik lust ook geen nougat maar dat ziet er inderdaad heel erg lekker uit... Vanonder ligt daar volgens mij caramel, ohhh!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...