zondag 26 januari 2014

PRETTY BLOG | IT'S DASH


Het is echt een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben. Ik ben nog niet klaar met mijn toetsweek, dus ik zal ook deze week niet zo actief zijn. Vandaag heb ik wel een artikeltje voor jullie, namelijk een pretty blog. Vandaag schrijf ik een stukje over de blog van Dascha. Zij heeft een blog over fashion en post regelmatig een outfitpost.


Ik vind dat Dascha echt een hele leuke blog heeft. Haar outfitpost begint meestal met een stukje over haar dag of dagen. Haar foto's zijn meestal genomen in een bos en dat ziet er echt heel leuk uit!
Verder heeft ze een ontzettend leuke kledingstijl en daarom krijg ik van haar outfits altijd heel veel inspiratie voor mijn eigen kledingkast.
Ook verschijnt er elke maandag een overzichtje met foto's van haar week en ook dat is heel leuk om te zien.
De lay-out van haar blog en het ontwerp is simpel zwart-wit, maar mooi om te zien. Ik vind haar blog  er heel leuk uit zien en ze schrijft hele leuke artikeltjes. Het is dus zeker de (kleine) moeite waard om even op haar blog een kijkje te gaan nemen!
Klik hier om It's Dash te bezoeken.

Kende jij haar blog al?

7 opmerkingen:

  1. Haar ken ik al, ze heeft echt mooie outfits ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar blog ook erg leuk! Inspirerende outfits heeft ze altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg haar blog al een tijd, ze heeft altijd leuke posts en mooie outfits :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bekijk haar blog vaak! Haar outfits zijn inderdaad mooi :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...