zaterdag 4 januari 2014

REVIEW | LUSH ROSE JAM SHOWERGEL

Toen ik laatst langs Lush liep, kon ik het niet laten om even naar binnen te gaan. En daar liep ik tegen deze heerlijk douchegel aan. Het is een Limited Edition, alleen met de kerst verkrijgbaar en waarschijnlijk inmiddels al uitverkocht. Ik ben een beetje laat met deze review, maar ik vond het toch de moeite waard om jullie te vertellen wat ik van deze douchegel vind. Kijk je mee? 


De douchegel heet 'Rose Jam' en daaruit kun je dus al raden dat hij naar rozen ruikt. En ik vind het echt een heerlijke geur. De rozen zijn gecombineerd met een beetje citroen en dat maakt hem wat frisser.
Ik kocht de kleine variant, waarin 100 gram in zit. Ik vond dit wel voldoende, want ik ben vaak erg zuinig op een douchegel die ik zelf koop. Als ik de grote variant zou kopen, waarin 250 gram zit, zou die over 2 jaar nog niet op zijn! 

Lush werkt met verse ingrediënten en ik ben sinds kort een grote fan van het merk. Hoewel het best prijzig is, kun je ook heerlijk van de producten genieten. De douchegel is iets minder dan een jaar houdbaar, maar tegen die tijd is de kerstcollectie weer bijna terug in de winkel.

De geur van de douchegel blijft zo'n 2 uurtjes hangen. Toch is het niet heel lang, maar dat verwacht ik ook niet van een douchegel. De badkamer blijft wel heel de dag naar rozen met citroen ruiken, haha! Ik vind het een heerlijke douchegel en ik zou hem zo weer kopen!

100 g, € 8,50
250 g, € 17,95

Liefs,
Kikki.

12 opmerkingen:

  1. Ik vind de producten van Lush ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op de producten van Lush en deze klinkt ook heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heel lekkere geur, ik ben de laatste tijd best wel van de rozengeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil zo graag eens iets van Lush proberen, vind het zo jammer dat het zo duur is!
    Deze geur ziet er ook erg lekker uit :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke showergel! Rozen ruiken zo lekker! Nu wil ik dit product ruiken haha! Wat goed dat de geur 2 uur blijft hangen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zo lekker ik heb hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love lush!
    Ik kan niet wachten om deze zelf te kopen! :)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...