vrijdag 31 januari 2014

SOME INSPIRATION



Hee allemaal! Ik ben weer terug. Mijn blog was afgelopen week wat rustig, aangezien ik het erg druk had met school. Nu is het eindelijk weekend en is mijn drukke week voorbij. Ik ga straks naar de dansschool en morgen vieren we de verjaardag van mijn moeder die afgelopen woensdag 50 is geworden. Happy birthday nog, mammie! In dit artikeltje heb ik even wat inspiratiefoto's geplaatst, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
De foto's komen trouwens allemaal van Tumblr. Klik hier voor mijn Tumblr.

12 opmerkingen:

  1. Ik hou van inspiratie foto's en zit dan ook constant op weheartit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inspiratie foto's zijn zo leuk! Ik vind de tweede vooral erg leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne inspiratie foto's! En nog gefeliciteerd met je moeder, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh, heerlijk die hoge beenwarmers! Mooie foto's allemaal. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah heerlijke foto's! Nog gefeliciteerd met je moeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's! proficiat
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertoffe foto's! Nog gefeliciteerd :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke inspiratie meis! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's! Super vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...