donderdag 16 januari 2014

TAG | ALS IK EEN ... WAS DAN WAS IK ...





Ik vond het wel weer eens tijd voor tag, dat heb ik al wat langer niet gedaan. Ik kwam deze tag tegen en vond het echt een hele grappige tag. Het leek me leuk om dit in te vullen en ik was wel benieuwd naar mijn eigen antwoorden. Sommige vragen waren toch best lastig, hoor. Kijk je mee?



Als ik een maand was, dan was ik december.
December, ik vind het de meest gezellige maand die er is. Toch vind ik augustus ook een leuke maand, omdat het dan zomervakantie is. Maar in december ben ik jarig en is het kerst!

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Ik vind het op een vrijdag gewoon heerlijk dat ik na school op de bank kan ploffen en heel de avond niets hoef te doen. Soms is dit wel anders, maar je bent in ieder geval wel voor 2 dagen even van school af.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 8 uur 's avonds.
Om 8 uur vind ik het altijd tijd om even op bed te gaan zitten met mijn laptop op schoot. Ik ga dan even bloggen, blogs lezen en tv kijken.

Als ik een zeedier was, dan was ik een zeehond.
Ik vind zeehonden zo ontzettend schattig!


Tumblr
Als ik een meubel was, dan was ik een bed.
Do I need to say more?!

Als ik een vloeistof was, dan was ik water.
We kunnen niet zonder water! En al vind ik frisdrank een stuk lekkerder, is water wel heel gezond.

Als ik een boom was, dan was ik een geldboom.
Ooooh dit moeten ze gaan uitvinden.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een spijker.
Ik weet het niet, gereedschap is niet zo mijn ding. Spijkers, daar kun je op gaan staan en daarna rondlopen met pijn en je kunt ze in de muur slaan (om je spiegel aan te hangen, best wel een must have dus).


Tumblr
Als ik een bloem was, dan was ik een roos.
Ik vind rozen echt heel mooi. En de echte rode rozen zijn het mooist!

Als ik een weersoort was, dan was ik de zon.
Ik houd van de zon! Ik zou ook wel weer zomer willen, met heel veel zon!

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar.
Ik vind het echt heel gaaf als mensen gitaar kunnen spelen. Ik zou het ook heel graag een keer willen leren!

Als ik een kleur was, dan was ik rood.
Rood is mijn favoriete kleur! :)

Als ik een emotie was, dan was ik blij.
Mijn emoties veranderen wel vaak, maar ik ben het liefst blij. En ik heb ook het liefst dat mensen in mijn omgeving blij zijn!

Tumblr
Als ik een fruit was, dan was ik kersen (zijn kersten wel fruit eigenlijk?).
Warme kersen met ijs is dé perfecte combinatie.

Als ik eten was, dan was ik pizza.
Voor pizza kan je mij wakker maken, echt waar!

Als ik een auto was, dan was ik een roze auto.
Dit is echt al een droom sinds ik heel jong ben. Ik vond roze vroeger echt een hele mooie kleur en wilde alles in het roze, zo ook mijn auto later. Nu is het stiekem toch nog steeds een beetje een droom van mij haha!

Als ik een beautymerk was, dan was ik Catrice.
Budget, fijne productie, perfecte poeders en altijd in de buurt.

Als ik een voorwerp was, dan was ik een laptop.
Deze vraag was echt heel algemeen, maar aangezien ik iets moest kiezen en nu het dichtst bij mijn laptop zit, is dat mijn keuze maar. Sinds ik ben begonnen met mijn blog gebruik ik mijn laptop heel erg veel.

Tumblr
Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Snoep is zoet!

Als ik een paar schoenen was, dan was ik pumps.
Ik draag ze niet veel, maar als er een leuke gelegenheid is waarop ik ze kan dragen, maak ik daar gebruik van!

Tumblr
Als ik een kledingstuk was, dan was ik een joggingbroek.
Ik houd van mijn Donnay joggingbroek!

Als ik een land was, dan was ik Frankrijk.
Het land waar ik meestal op vakantie ga en gewoon een heel mooi land. Frankrijk heeft altijd van die schattige dorpjes!

Tumblr
Als ik een stad was, dan was ik Londen.
Ik wil nog steeds voor de 2e keer naar Londen omdat het zo'n toffe stad is! Vooral om te shoppen!


Pfoe, dit was een hele lange en lastige tag, maar wel erg leuk om in te vullen. Als je de tag over wilt nemen, mag je dat gerust doen!

Liefs,
Kikki.

4 opmerkingen:

  1. Jaa December! <3 Die maand zou ik ook zijn. Vind het echt stom dat die maand alweer voorbij is en we er weer zo lang op moeten wachten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag :-) Die ga ik onthouden. Ik vind je antwoorden echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Bij een aantal zou ik t zelfde zeggen als jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo'n leuke tag en je hebt echt originele dingen ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...