zondag 16 februari 2014

LIFESTYLE | THIS IS MY NOTEBOOK - HEMA


Notitieboekjes, volgens mij is elke blogger er gek op. In mijn kast liggen tientallen notitieboekjes en ik moet bekennen dat ik de helt er van niet eens gebruik en een deel er van staat al helemaal vol. Nu liep ik laatst door de Hema en daar liggen tegenwoordig onwijs veel leuke en handige notitieboekjes. Ik wilde eerst eigenlijk ook de planner kopen, maar ik hield het maar bij een boekje dit keer.

Het notitieboek heeft eigenlijk niet veel meer dan een schattig uiterlijk. Het is een heel simpel boekje met een ringband en een harde kaft, wat heel handig is. Ook is het boek best groot, handig als je lange lijstjes wilt maken of grote verhalen er in wilt schrijven.
Ik ga het boek denk ik voor mijn blog gebruiken. Ik heb er nu wat ideetjes voor artikels ingeschreven en ik ben erachter gekomen dat de ringband echt heel handig is, haha! 

Van binnen is er eigenlijk niet veel bijzonders te zien, maar je hebt genoeg ruimte om te schrijven. 
Ik vind het een super leuk notitieboekje, thanks Hema! 
Het boekje kostte trouwens € 4,95 


Liefs, 
Kikki. 


6 opmerkingen:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...