maandag 17 februari 2014

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES WEEK 7

Ik ga vandaag naar het BFF-event! Ik heb kaartjes gewonnen op de blog van Sharon en daar ben ik super blij mee. Vandaag weer een 'My Life In Pictures' met wat foto's van de afgelopen weken. Want ja, ik heb er weer een paar overgeslagen. Ik ga me vanaf nu echt voornemen om elke week een overzicht met foto's te maken haha! 

De foto hierboven heb ik genomen in Delft, toen ik daar was met school. Ondanks dat het verschrikkelijk koud was en er een hele harde wind stond, was het toch best leuk. We zijn naar een museum geweest en hebben een rondje door de stad gelopen. Het ging natuurlijk allemaal over de geschiedenis van Delft, maar dat was toch best interessant. 

Naar de So You Think You Can Dance theatertour met mama. Het was echt heel leuk!

Deze chips is van de Lidl en hij is echt lekker! Je moet alleen wel tegen een beetje zout kunnen haha.

Als je me op Instagram volgt heb je deze foto al gezien. Ik heb 2 weken geleden mijn spitzen gekocht en ik ben er onwijs blij mee! 

Toen ik in Den Haag een winkeltje in liep (ik weet echt niet meer hoe het heet), kwam ik deze bordjes tegen. Ik vind dat soort bordjes altijd zo leuk, haha!

Na bijna een week ziek zijn, had ik nog steeds nergens trek in. Het enige waar mijn hoofd naar stond was Ben & Jerry's, dus dat ben ik gaan halen!

Het regende vrijdag zo hard (fijne valentijnsdag!), dus ik ging met de metro naar school. 

Liefs, 
Kikki. 



8 opmerkingen:

  1. Leuk overzicht! Ik krijg gelijk trek in B&J, haha! De foto met je spitzen is erg mooi. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ooh die ben & jerry's is zo lekker! Ik ben zaterdag en zondag naar de huishoudbeurs/bff event geweest! Vond je het leuk? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk! Heb je het naar je zin gehad? Ja, ik vond het heel erg leuk! :)

      Verwijderen
  3. Leuke foto's! Die chips lijken me best lekker )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat lief dat je me hebt genoemd in het artikel, leuk dat je even naar me toe kwam toen je me zag. Vond het echt zo leuk om te zien dat je het leuk had daar.. Ik hoor vast nog wel wat je allemaal hebt gekocht, ik ben goed geslaagd ondanks dat het niet zo veel is. ;-) Bedankt voor het lezen van mijn blog, een trouwe volgster zoals jij verdiend de kaarten maar al te goed. Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een ontzettend lief berichtje, hier word ik vrolijk van! Ik heb echt een hele leuke dag gehad. :) Fijn dat jij het ook leuk vond! Ik lees je blog heel graag, want je blog is heel leuk dus daar hoef je me niet voor te bedanken hihi!
      Liefs, Kikki.

      Verwijderen
  5. Die foto met je spitzen is echt super gaaf zeg! En ik ben benieuwd naar die chips, ik hou wel van een beetje zout hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Hmm cookie dough, ook mijn favoriet!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...