donderdag 20 februari 2014

REVIEW | ESSENCE NAILPOLISH 'PINK & PROUD'


Nagellak met een glittertje, iets wat ik zelf bijna nooit draag maar bij anderen vaak onwijs leuk vind. Dit lakje van Essence zou ik normaal gesproken ook niet dragen, maar aangezien ik eens wat anders wilde, probeerde ik het kleurtje eens uit. En eigenlijk vind ik het echt een heel leuk kleurtje! Lees verder...

Ik kreeg deze nagellak voor mijn verjaardag. Een pakketje met een stuk of 7 lakjes, daar word ik blij van! Maar ik ben nogal moeilijk met nagellak en draag het liefst een rode of zwarte kleur op mijn nagels. Toch ben ik deze kleur eens gaan uitproberen en dat moet ik vaker gaan doen! De lak is makkelijk aan te brengen, de kwast in het potje is breed en het is een vrij dunne lak. Ook is de lak heel dekkend, op de foto hierboven heb ik maar een laagje aangebracht! De droogtijd is erg kort, het viel me op dat het lakje heel snel droog is en dat is fijn! De kleur is niet echt roze, maar zit meer tegen paars aan. Ik vind het een mooi kleurtje die ook niet al te opvallend is, aangezien het een best licht kleurtje is. Dit is kleur 154 pink & proud. Het lakje is verkrijgbaar in de Kruidvat (en volgens mij nergens anders) en kost € 1,69 voor een flesje van 8 ml.

Liefs,
Kikki.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kleurtje! Toffe blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! De glans is inderdaad erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Echt een mooi kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die kleur is echt gaaf! Krijg je hem makkelijk van je nagels af?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik dacht eerst ook dat dat moeilijk zou gaan door de glitters, maar het gaat heel makkelijk!

      Verwijderen
  5. ik heb ook over dit lakje geschreven en het is echt een prachtig lakje!
    liefs en nog een fijne zondag, mooie blog heb je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleurtje!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere finish! Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...