dinsdag 4 maart 2014

INSPIRATION | SPRING OUTFITS

Tumblr
Nu de zon zo steeds vaker gaat schijnen krijg ik echt onwijs veel zin in de lente en in de zomer. De zomer is nog wat verder weg, maar over 17 dagen is het al lente! En wat is er nou leuker dan nu al inspiratie op doen voor de outfits die je deze lente kunt dragen? Ik ga binnenkort maar eens wat kleding shoppen voor lente. Ik heb nu wat outfits opgezocht op Tumblr voor inspiratie. Enjoy! 

Tumblr
Tumblr
Tumblr
Tumblr
Tumblr
Tumblr

Welke outfit vind jij het leukst?

Klik hier voor mijn Tumblr.

Liefs,
Kikki.


11 opmerkingen:

  1. Leuk inspiratie outfit foto's, vind ze allemaal wel heel erg leuk.

    Liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een toffe sets! Krijg helemaal zin in de lente. Volgend weekend wordt het 15 graden, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal zo leuk! Mijn favorieten zijn denk ik de eerste en de derde. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de laatste het leukst, dat printje.. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de laatste ook het aller leukste! Ik hou van jurkjes, donkerblauw en bloemetjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inspiratie, hele leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heel mooi :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfits allemaal! Heb nu al weer zin om zulke outfits aan te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw hele toffe outfit zeg! goed weekend x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...