zondag 9 maart 2014

OUTFIT | THE SUN IN SHINING!

Ik heb weer een outfitpost voor jullie! Gisteren scheen het zonnetje weer en ben ik even naar de stad geweest. 's Avonds was het eindelijk tijd voor mijn moeders verjaardagscadeautje waar ik binnenkort wel iets meer over zal vertellen.
De sneakers heb ik net nieuw. Na heel veel zoeken heb ik dan deze gevonden en ik vond ze zo leuk! 

Shirt | H&M - Vest | H&M - Rokje | H&M - Panty | HEMA
Het vest komt van de H&M, maar is al zo oud dat hij waarschijnlijk niet meer in de winkel ligt. Verder zijn het shirt en het rokje ook van de H&M. Mijn outfit is vrij simpel, maar ik wilde het toch even laten zien haha. Ik weet trouwens niet van welke winkel mijn sneakers zijn, ik heb namelijk in heel veel winkels gezocht dus ik weet het niet meer precies.

En vandaag wordt het nog mooier weer, dus geniet van jullie dag! Wat gaan jullie doen?

Liefs, 
Kikki.

16 opmerkingen:

  1. Ohjaa dat zonnetje is zo heerlijk! Echt genieten :) Ik vind je nieuwe sneakers heel cool!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er echt heel erg leuk uit! Ook je nieuwe sneakers vind ik ontzettend gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het super leuk dat je het rokje en de panty met sneakers combineert!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke outfit, staat je goed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Je hebt toffe schoenen aan!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, mooie haren heb je zeg. Je schoenen zijn gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! En wat een super gave sneakers heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke oufit!!
    De foto's zijn super goed gelukt ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Ik vind die rokjes echt super tof, maar zelf vind ik het doodeng om zoiets te dragen.. Je hebt trouwens echt super mooi haar! Die sneakers zijn echt heel tof, was de zoektocht zeker waard denk ik? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit Kiki! Ik ben verliefd op je sneakers xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Kikki,

    Leuke outfit!!
    Ik draag ook elke dag panty's in allerlei soorten schoenen.
    Mag ik vragen waar jij jouw panty's koopt?

    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...