dinsdag 11 maart 2014

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES WEEK 10

Een dag te laat, maar beter laat dan nooit! Ik heb weer een 'My Life In Pictures'. Een verzameling van foto's van de afgelopen (3) weken, aangezien ik het weer een aantal keer vergeten ben. De afgelopen weken heb ik veel leuke dingen gedaan, maar heb ik ook weer een week gehad met heel wat toetsen en projecten.

Druiven! :)

Op Rotterdam Centraal. Ik won kaartjes voor het BFF-event en stond dus in mijn vakantie om 9 uur 's ochtends op het treinstation naar Amsterdam met een vriendin!

Ik heb heel weinig foto's genomen op het BFF-event, maar dit was even een snelle shot van de catwalk workshop die gehouden werd. 

2 dagen later weer in de trein, maar dit keer naar Den Haag. Ik had hier trouwens de warme chocolademelk met hazelnoot van de Starbucks. 

En zo zat ik de volgende dag in Utrecht aan een hamburger in de La Place. Ik vind het heerlijk om zoveel steden te bezoeken in mijn vakantie. 

En na Utrecht ging ik naar Amsterdam om te shoppen.

School begon weer en ik had meteen een week vol met toetsen. Deze heerlijke milka oreo maakte mijn dag goed! Deze foto nam ik trouwens op een tafel in het tekenlokaal en alle tafels zijn daar ondergetekend haha!

In de metro naar school, het regende weer eens. 

Lekker lunchen in de stad met pap! Deze wafel was zo overheerlijk! 

In de bus met mijn klas. We gingen naar een museum in de stad voor een cultuurproject. 

Dit waren de foto's weer! 
Liefs, 
Kikki.

10 opmerkingen:

  1. Die wafel.. TE lekker haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke 'my life in pictures' zeg! En die wafel ziet er heerlijk uit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.. Oke ik krijg echt honger haha. Die wafel en milka zien er smakelijk uit. Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die wafel en die milka mmm!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop steden heb je bezocht zeg! Super leuk :) En je wafel ziet er zoooooo lekker uit! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DIE WAFEL!!!! Hahaha ik ben echt gek op wafels! Waar hebben jullie geluncht? Wat vet dat je in zoveel plaatsen bent geweest, ik kom echt nooit ergens haha! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh die wafel, wat lekker! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...