zaterdag 8 maart 2014

REVIEW | CATRICE ABSOLUTE BRIGHT PALETTE

Na het Nude Palette lanceert Catrice nu ook het absolute bright palette. De kleuren zijn dus glanzend, zoals Catrice zegt. Het eerste wat me op viel, was dat de kleuren inderdaad niet mat zijn en dat er zowel pastelkleurtjes als donkerde kleurtjes in zitten. Ik ben heel benieuwd naar het palette!



Hier kun je de kleuren iets beter zien. Een witte highlighter, geel achtige highlighter, pastel roze kleur, donkerdere roze kleur, grijze kleur, beige kleur. In elke kleur zit een glansje en ik ben benieuwd hoe de swatches uitpakken!

De schwatches maken mij minder blij. De substantie is vrij poederig waardoor het pigment ook best slecht is. Alle kleuren lijken nu opeens heel erg op elkaar en wanneer je er een ooglook mee wilt maken, wordt het een kleur. Dat is jammer, want de kleuren zagen er veelbelovend uit. Ik hoop dat ik er met wat opbouwen toch iets mee kan. 

Het palette is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor € 4,99

Hebben jullie het absolute bright palette al geprobeerd?

Liefs, 
Kikki.

3 opmerkingen:

  1. Ooh jammer dat het zo tegenvalt, de kleuren zijn bijna allemaal hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en baalde zo van de pigmenttatie! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat de pigmentatie zo tegenvalt!!
    De kleuren zien er in het palette zelf wel mooi uit ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...