dinsdag 4 maart 2014

REVIEW | HEMA LONG LASTING LIPSTICK KLEUR 05

De perfecte rode lipstick vinden in een moeilijke opgave. Ik heb heel veel rode lipsticks maar geen van allen is nou echt perfect. De lipstick van Essence 'Dare To Wear' komt wel aardig in de buurt, maar is toch niet echt long lasting. Toen ik deze week door de Hema liep en deze lipstick tegen kwam, besloot ik hem mee te nemen omdat ik dus nog steeds op zoek ben naar een long lasting lipstick die ook echt lang blijft zitten. Lees verder!


Ten eerste vind ik de verpakking echt onwijs mooi. Ik vind het er echt heel chic uit zien en ik zou niet verwachten dat deze lipstick van de Hema komt. De lipstick omvang is wat kleiner dan de gemiddelde, maar dat werkt wel wat gemakkelijker als je geen kwastje gebruikt bij het aanbrengen van lipstick.

Dit is de swatch. Ten eerste bevat de lipstick heel veel pigment en is de kleur mat. Ik vind het matte een mooi effect hebben, maar je lippen drogen na een tijdje toch wel een beetje uit. Je kunt wel een laagje lippenbalsem over de lipstick heen dragen om te voorkomen dat je lippen erna erg droog zijn. Long lasting is hij wel, hij blijft de hele dag perfect zitten. Ik ben tevreden en heb een nieuwe favoriet!

Deze lipstick is te koop bij de Hema voor € 3,50 en het is kleur 05.

Vinden jullie het een mooi kleur?

Liefs,
Kikki.

6 opmerkingen:

  1. Oe, die swatch is echt perfect gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een ongelofelijke kleur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur zeg en wat een pigmentatie echt top =) Hema gaat er echt op vooruit qua make-up

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pigment inderdaad! Een rodere lippenstift heb ik nog nooit gezien haha. Ik wil ook al een tijdje een matte lippenstift.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...