zaterdag 1 maart 2014

REVIEW | LUSH SUGAR SCRUB + 'CLOSE TO YOU' MASSAGE BAR

Toen ik in de voorjaarsvakantie naar Den Haag ging, moest ik natuurlijk even langs de Lush. Ik heb daar in de vakantie echt heel erg veel gekocht en vandaag laat ik daarvan twee producten aan jullie zien. Dit artikel staat al een ongeveer een week gepland, maar ik heb het weer heel druk met school en dan gaat dat even voor. Lees verder voor de producten! 


Ik begin met de Close To You Massage Bar. Deze massage bar ruikt naar vanille en is heel schattig roze met een hartje in het midden. Hij komt uit de valentijnscollectie maar is nog steeds te koop. Als je de massage bar in je handen houdt, smelt het. Het verandert dus in een soort olie waarmee je kunt masseren. Ook kun je het als bodylotion gebruiken, omdat het zo vet is. Na het insmeren of masseren blijft de geur nog heel goed hangen en dat is goed, want het ruikt echt onwijs lekker! 
€ 8,95 // 55 gram (1 stuk)

Dit is de Sugar Scrub. Een scrub in vaste vorm die ruikt naar venkel, gember en lavendel. De scrub is vrij hard dus je kunt het best een stukje afbreken en dan onder de douche of in bad de scrub over je huid heen wrijven (wat je ook zacht moet doen, want de scrub is hard). Na het scrubben heb je een hele zachte huid die heerlijk ruikt! 
€ 5,25 // 100 gram (1 stuk)

Liefs, 
Kikki. 





4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Geur lijkt me heerlijk.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten die Close To You Massage Bar heb ik in een handjes vorm al een tijdje en het is een van mijn favoriete producten van de maand hij is echt heel fijn.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bij mijn laatste bezoek aan Lush een staaltje meegekregen van de massage bar. Hij ruikt volgens mij zo'n beetje naar een typische, vierkante, roze lolly maar ik kan niet meer op de naam komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze lijken me erg fijn! Bevallen ze? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...