maandag 21 april 2014

PERSONAL | MY MONTH IN PICTURES

Een 'My Life In Pictures' is al heel lang geleden. Daarom heb ik er nu even een 'My Month In Pictures' van gemaakt. Ik laat nu dus foto's zien van de afgelopen maand. Ik heb heel wat leuke dingen gedaan en heb heel veel leuke foto's. Ik ga binnenkort ook nog wat fotografie artikels posten, so stay tuned!



Dit is de baardagaam van mijn zus. We lieten hem even los in de tuin omdat het lekker warm was. :)

Weekendje naar York voor mama haar verjaardag. Heerlijk dagje daar geshopt en dit is even een snelle shot op de brug. Binnenkort zien jullie een post over mijn weekendje in York!

Koningin Maxima opende mijn school (eigenlijk de Campus waar mijn school onder valt). Ik speelde bij de opening ook een belangrijke rol en mocht het puzzelstuk aan Maxima geven. Op deze foto zie je dat ze mij een hand geeft, het was zo'n leuke ervaring!

Het was tijd voor een ontspanning! Ik ging naar Massage Praktijk Morijn voor de 2e keer voor een Fish Spa. Ik vind het echt een aanrader als je even wilt ontspannen. Ik ontdekte deze praktijk door een Fish Spa groupon en kreeg er toen ook een massage bij voor € 10,-. De naam is aanklikbaar en verwijst je door naar de site voor meer info.

Ik kreeg een pure chocolade en geluksolifantje van mams. Lief!


Mijn moeder en stiefvader liepen vorige week de Marathon van Rotterdam. Ik ging kijken met een vriendin en het was erg leuk!


Na een lange dag in Rotterdam rondlopen gingen we even bij de fontein zitten. Het was echt een lekker warm dagje!

Afgelopen zaterdag in de trein naar Amsterdam met paps voor een gezellige middag en avond. Eerst shoppen en daarna naar een voorstelling van het Nationale Ballet. 

We kwamen precies op de goede dag in Amsterdam. Afgelopen zaterdag is namelijk de Forever 21 officieel geopend in Amsterdam. Het was helaas veel te druk om rustig rond te kunnen kijken en iets te passen. Ik ga dus snel een keer terug om wat rustiger te kunnen shoppen. 


Bij de uitgang kreeg ik dit drankje mee. Het was heel erg lekker!

Een doosje pepermuntjes van het Nationale Ballet. Ik heb tijdens de voorstelling geen foto's gemaakt, maar ik ging naar de voorstelling 'Dutch Dubbles'. Ik heb genoten! 

Paasontbijt bij Bazar met paps. Hier komt binnenkort ook nog een uitgebreid artikel over!

Dit was mijn afgelopen maand. Ik heb heel wat leuke dingen gedaan, maar het was wel heel druk!

Liefs,
Kikki.

Nog een fijne 2e Paasdag!

13 opmerkingen:

  1. Die visjes aan je voet lijken me zo gek, maar ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, wat heb je leuke dingen gedaan! Vooral dat je Maxima een hand mocht geven, wauw, wat een ervaring! Die baardagaam ziet er leuk uit, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat cool dat je Maxima een hand mocht geven! En ik ben heel erg jaloers dat je een weekendje naar NY bent gegaan. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof dat je Maxima een hand hebt gegeven zeg! En wat een cool dier die baardagaam :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke foto's zeg! liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, en gaaf van Maxima!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige foto's om te zien :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat supertof dat je Maxima hebt ontmoet!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele gave dingen zo te zien! Leuke foto's (: Het nationale ballet lijkt me heel erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf dat je in NY was! Zou daar ook heel graag eens heen willen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah een baardagam, wat vet! En wat tof dat je een marathon gelopen hebt. Ziet er uit als een drukke, maar leuke maand (:

    PS. Ik heb meer geupload van die photoshoot, dus als je nog benieuwd bent (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...