woensdag 23 april 2014

PHOTOGRAPHY | ONTBIJTEN BIJ BAZAR

Afgelopen zaterdag ging ik met mijn vader ontbijten bij Bazar, in Rotterdam. Bazar is een hotel en een wereld-eethuis. Ik was er nog nooit geweest, maar wij gingen er nu ontbijt om Pasen te vieren. Ik heb wat foto's genomen van het restaurant als sfeerfoto's. Wij namen ontbijt 'Extra Bazar' dit bestond uit pide, açma, gemarineerde feta, gekruide roomkaas, kaymak, abrikozenjam, honing, duizend-gaten-flensje (kortom, een halve pannenkoek), een schaaltje yoghurt met vers fruit, gekookt ei, jong belegen kaas, suçuk, verse jus d'orange en een koffie of thee.











Ik vind het daar echt heel erg leuk! Je kunt er ontbijten, lunchen en dineren. Dus ik ga de lunch en het diner zeker nog een keer proberen! 
Liefs, 
Kikki

17 opmerkingen:

  1. Wat kreeg je er een hoop lekkers zeg! Mooi sfeertje, zulke lampen zijn zoo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik vind de inrichting erg leuk! Het eten ziet er erg lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm! Lijkt me echt heerlijk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke inrichting en het eten ziet er ook lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eten ziet er heerlijk uit! En mooi ingericht ook :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er heel leuk uit en volgens mij heb ik daar ook een keer gegeten heel wat jaar terug! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi interieur daar zeg, lijkt me ook heel lekker eten!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm wat ziet dat er lekker uit zeg, en de inrichting van het hotel is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's :) Het lijkt me daar echt fijn zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Ik ben er ook wel eens geweest echt leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat ziet dat er heerlijk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat ontzettend leuk zeg! Als ik in Rotterdam ben, zal ik het eens opzoeken :) Thanks voor de tip! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oeh dat ziet er lekker uit! Gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi en kleurrijk ontbijtje! En de locatie ziet er ook heel tof uit, lekker speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah wat een mooie foto's! Wij hebben daar wel eens gegeten, is zo'n mooie en gezellige tent!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat ziet er erg lekker uit ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker ontbijtje! Ik vind het altijd zo leuk om foto's van caféetjes en dergelijke te zien. Veel van ze zijn ook heel fotogeniek, altijd fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...