zondag 27 april 2014

PHOTOGRAPHY | WEEKENDJE YORK


Ik ben drie weken geleden een weekendje in York geweest. York is een schattig, oud stadje in het noorden van Engeland. Ik heb er niet veel culturele dingen bekeken, maar eigenlijk vooral heel veel geshopt. Mijn reisje naar York, lees meer.

Vrijdag
Samen met mijn zus, haar vriend, mijn mams en stiefvader stonden we op de vrijdagmiddag om 5 uur in de haven. Nadat we door de douane heen waren, gingen we eerst even de grote boot verkennen. 

Ik was onwijs enthousiast over de dubbele spiegels bij de trappen, haha.

Hier kwamen we onze avond door. Het was nog erg rustig toen ik deze foto maakte, maar het werd daarna wel wat drukker. 

Zaterdag
(Met mobiel) Een heerlijk ontbijtje op de boot.

Zaterdagochtend kwamen we na het ontbijt aan in Engeland. Met de bus werden we naar York gebracht en na 2 uur rijden, kwamen we eindelijk in de stad. 




Met mijn zus en haar vriend gingen we even naar de Starbucks. Ik nam hier de warme chocolademelk met hazelnoot (zoals gewoonlijk). 

Het plafond van de Starbucks daar is echt bizar mooi!

Dit is het enige culture wat ik van York gezien heb. Er waren gewoon té veel leuke winkels! Dit heet 'The Shambles', een bewaard straatje uit de middeleeuwen.



Met mijn moeder en stiefvader sloot ik de dag af bij de Costa. De Costa zit in York echt op elke hoek van de straat.  

(Met mobiel) Tijdens het avondeten op de boot waren er onbeperkt en gratis Ben & Jerry's. Hmmmm! 


Dat was mijn weekendje in York. Ik vind het een heerlijke stad en wil er snel weer eens heen! 

Liefs, 
Kikki. 

7 opmerkingen:

  1. Leuk artikel en erg mooie foto's!! Je hebt ook een erg leuk blog dus ik volg je nu!
    Geniet nog van je heerlijke zondag! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een weekendje in York bent geweest! Ik ben twee weken geleden met school naar Engeland geweest en dat was ook zo leuk. Daar zat ook bijna overal wel een Costa, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Lijkt me een mooie stad! Jummie onbeperkt Ben&Jerry's, niet verkeerd ;D. Super mooie starbucks daar trouwens! ( Dat plafond)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Ik ben nog nooit in Engeland geweest, toch maar een keer een weekendje weg boeken ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stad! Leuke foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit gehoord van York, ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...