dinsdag 22 april 2014

REVIEW | CATRICE ALL MATT PLUS SHINE CONTROL POWDER

Aangezien mijn dagelijkse poeder op de grond is gevallen en het nu een doosje is met honderden losse stukjes poeder, had ik wel eens een nieuwe poeder nodig. Ik kocht de 'All Matt Plus Shine Control Powder' van Catrice. Ik gebruikte hiervoor dezelfde poeder, maar dan uit de vorige collectie van Catrice. Ik was dus best benieuwd of de nieuwe poeder nóg beter zou zijn. 

De poeder belooft mat te zijn, lang te blijven zitten, zorgt dat je make-up goed blijft zitten en is voor alle huidtypen. Ik kocht kleur '010 Transparent', dit is dus eigenlijk niet echt een kleur, maar het is transparant en is dus 'doorzichtig'. Dit vind ik wel een voordeel, omdat je de poeder dan vaak minder goed ziet zitten. 

De poeder werkt voor mij heel fijn. Het zorgt inderdaad voor een matte finish en het geeft een mooie effect. Mijn make-up blijft langer zitten door de poeder. Het product is ook nog eens heel erg budget en heel fijn!
De Catrice All Matt Plus Shine Control Powder is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor € 3,59 

Liefs, 
Kikki. 

5 opmerkingen:

  1. Ik had hem ook van de vorige collectie, deze ga ik zeker proberen als mijn poeder op is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik nu die van Essence maar als die op is, wil ik deze wel eens gaan proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende keer ga ik toch eens kijken of ze hem hebben!
    Ik heb een geweldige winactie klaarstaan omdat ik 100 volgers gehaald heb!
    http://nenacecilia.blogspot.be/2014/04/100-volgers-en-winactie.html

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...