donderdag 17 april 2014

REVIEW | LUSH BUBBLEGUM LIP SCRUB + FAIR TRADE FOOT LOTION

Toen ik vorige week in York was om te shoppen, liep ik de Lush natuurlijk weer even in. Het viel me op dat alles in de Engelse Lush een stukje goedkoper is dan in Nederland. Ik vond dat wel een goede reden om even flink de Lush leeg te shoppen! Uiteindelijk heb ik zelf maar 2 producten gekocht, maar dat zijn wel 2 hele toffe producten! Ik ben wel heel blij met wat ik gekocht heb en dat laat ik vandaag aan jullie zien.


Bubblegum lip scrub
Ik kocht als eerst deze lip scrub. Als je vaak bij Lush komt, ken je het vast wel. Het is een lip scrub op suikerbasis. Wanneer je je lippen gescrubd hebt, kun je daarna het suiker van je lippen aflikken. Ik heb de smaak 'bubblegum' genomen. Een heel zoete scrub die naar dus bubblegum smaakt. Na het scrubben heb je weer zachte lippen zonder velletjes! Heel fijn net voor het gebruik van een matte lipstick.
Lip scrub 'Bubblegum' is verkrijgbaar bij Lush voor € 9,65 / 25 g



Fair Trade Foot Lotion 
Deze foot lotion is heel verfrissend door de pepermuntolie die er in zit. De lotion ruikt ook naar pepermunt en heeft een lichtroze kleur. Het is het fijnst om dit te gebruiken wanneer je net je voeten hebt gewassen en daarna gaat slapen. De volgende dag heb je dan hele zachte voeten!
Fair Trade Foot Lotion is verkrijgbaar bij Lush voor € 14,70 // 225 g

 Liefs,
Kikki.


3 opmerkingen:

  1. bubblegum heb ik ook de andere lijkt mij ook erg fijn sowieso is lush fijn! liefs en fijne dagen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je in Engeland was! Deze producten lijken me allebei heerlijk :) Die kleurtjes al haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die voetcrème zou ik ook wel kunnen gebruiken! Ik heb heel snel last van vermoeide en pijnlijke voeten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...