zaterdag 19 april 2014

TAG | SPRING HAS SPRUNG


Tumblr
Het is alweer een tijdje lente. Ik houd van de lente. De zon gaat weer schijnen, de zomer is dichterbij en de ijscoman komt weer langs haha! Ik kwam op de blog van Vera en op de blog van  Teske deze tag tegen. De 'Spring Has Sprung' tag leek me een leuke tag over de lente om zelf ook in te vullen.


Naar welke lente trens kijk je het meeste uit?
De pastelkleuren en de haarbanden met bloemen. Ik vind pastelkleurtjes zo schattig en roze is dan mijn favoriet. En de haarbanden met bloemetjes staan ook altijd zo leuk en vrolijk!

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Ik draag in de lente graag hemdjes met vestjes. Ik denk dat een vest wel mijn favoriete kledingstuk is voor de lente. Laatst kocht ik een lang roze vest bij de H&M en dat is nu echt mijn favoriet!


Tumblr
Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
Heel veel shoppen, ijsjes eten, genieten van de vakantie, naar Amsterdam, naar de bios, veel films kijken, met vriendinnen afspreken en bloggen! :)

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Ik vind felroze heel tof voor de lente. Het staat zo 's zomers en vrolijk. Toch is een beetje nude ook wel heel leuk en mooi voor in de lente.

En je favoriete lente nagellakkleur?
In combinatie met de felroze lipstick is een felroze nagellak heel leuk. Verder draag ik in de zomer ook graag een babyblauwe kleur of gewoon niets.

Hoe zit het met je favoriete lentekleur in het algemeen?
Felroze of baby roze? Ik denk baby roze.

Tumblr
Favoriete starbucks drankje om te drinken in de lente?
Eerlijk gezegd drink ik bij Starbucks alleen maar warme chocolademelk met hazelnoot en kom ik in de lente ook niet zo vaak bij Starbucks haha!

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ik draag eigenlijk best vaak donkere kleuren, maar ik probeer in de lente iets kleurrijker te worden. Ik ga in de vakantie nog even wat meer kleurrijke items kopen, omdat ik toch heel weinig kleur heb qua kleding.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
In de lente kijk ik altijd het meest uit naar de zomer. En dan de zomervakantie in het bijzonder. Verder is het heerlijk dat de zon weer gaat schijnen en het weer warmer weer wordt.

Neem deze tag over als je dat wilt!

Liefs,
Kikki.


8 opmerkingen:

  1. wat een leuke tag! :) En wat leuk dat je in de vakantie naar amsterdam gaat, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik hoop stiekem ook op heel veel pastel deze lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag en wat zien die ijsjes er trouwens lekker uit... haha.

    Leuke blog heb je trouwens ik ga je volgen via bloglovin!

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! De bloemen haarbanden vind ik ook echt geweldig. Heerlijk zo Ibiza look en natuurlijk de festivals :)
    Ik heb een leuke giveaway online. Zou leuk zijn als je meedoet ;)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt een leuke tag! Heb 'm net overgenomen en over een paar dagen komt ie waarschijnlijk online!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...