vrijdag 16 mei 2014

INSPIRATION | SUMMER

Tumblr
Het is bijna zomer! De afgelopen 2 weken is het weer iets minder 's zomers geweest, maar daar komt dit weekend waarschijnlijk wel verandering in. Ik ga zeker van het zonnetje genieten (misschien wel op het strand!) en ik ben al klaar voor de zomer. Dit betekent ook dat ik nog maar 2 maanden naar school hoef en dan vakantie heb. 
Ik heb wat zomerfoto's verzameld dus klik snel op 'meer lezen'! :)




Tumblr
Tumblr
Tumblr
Tumblr
Tumblr
Tumblr

Heb jij al zin in de zomer?

Liefs, 
Kikki.

7 opmerkingen:

  1. JA! Ik heb super veel zin in de zomer! Tumblr pest mij ook hele dagen met veel te fijne foto's. Wat een pestkop ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm heerlijk! Die eerste foto is ook super leuk, lekker analoog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh altijd lekker studie ontwijkend gedrag, zomer afbeeldingen zoeken op tumblr of pinterest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een fijne zomerse foto's! Goede inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig begint het lekkere weer weer te kopen, dat scheelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere foto's!! Het weer is nu helaas wat minder maar het begint weer wat beter te worden inderdaad! Ik heb nu al vakantie dus ik zit lekker met thee op de bank de hele dag Netflix te kijken en blogs te lezen :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's! Nu wil ik ook weer op vakantie :)
    Ik heb een leuke giveaway online staan, zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...