maandag 5 mei 2014

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES WEEK 17 & 18

Hello! Ik had de 'My Life In Pictures' van vorige week maandag helemaal klaar staan en heb een hele week mijn blog niet meer geopend, want ik had er bijna geen tijd voor. Toen ik gisteren de 'My Life In Pictures'van week 18 ging maken, kwam ik erachter dat het artikel van vorige week niet online is gekomen. Vandaar dat in dit artikel foto's staan van de afgelopen 2 weken. 

Maandag
Ontbijten met pap bij Bazar. Klik hier voor het artikeltje over mijn 1e Paasdag! 

Na het ontbijt was er wel nog plek voor een heerlijk ijsje. Ik nam watermeloen met stracciatella!

Woensdag
Dit was zó lekker! Broodjes met een hamburger en heel veel sla.

Vrijdag
Met mijn zus Rotterdam in en lekker lunchen. :)

Zaterdag
Ik vierde Koningsdag op het voetbalveld met wat vrienden. Na een uurtje feesten, zijn we naar het veld gegaan en hebben we daar gezellig gezeten en gevoetbald (niet dat ik dat kan, hoor). 


Heel veel eten... Maar Koningsdag moest gevierd worden met een oranje tompoes!

Maandag
In de trein naar Amsterdam om met mijn zus te shoppen! 

Dinsdag
Bij de Mac met wat vrienden en daarna naar de film Divergent.


Zondag
Opmaken in het zonnetje in de tuin, heerlijk!

En een paar uur later stond ik in de sneeuw.

Ik ging snowboarden in de Uithof, in Den Haag. 

Liefs, 
Kikki.

14 opmerkingen:

  1. Dat eten ziet er allemaal zo lekker uit haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh dat ijsje ziet er zo lekker uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke diary! Straciatella is echt mijn lievelings ijssmaak zooo lekker!
    Wat sta je stoer op je snowboard, lijkt me ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah een hoop lekker eten haha! En wat gaaf dat je kunt snowboarden, ik heb zoiets nog nooit gedaan! Erg stoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Cool dat je snowboard, mijn vriend kan het echt ontzettend goed, hij doet het al sinds hij 4 jaar oud is en ik ben er zo jaloers op!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke & lekkere foto's! Ik krijg er trek van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm ijs!! Wat een leuke foto's!

    Xx julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk overzichtje! Heerlijke foodfoto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmmm lekker ijsjes! Mooie foto's ook!

    Liefs, Natiza
    PS: Nog een fijne moederdag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke diary! McDonalds is echt te lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mmm wat een superlekkere foto's allemaal! Die broodjes hamburger zien er echt goddelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...