maandag 12 mei 2014

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES WEEK 19

Afgelopen week was mijn 2e en laatste week van de meivakantie. Ik heb niet zo heel veel gedaan deze week, maar dat was ook wel eens lekker. Morgen begint school weer en kan ik weer aan de slag. Ik kan niet zeggen dat ik er veel zin in heb, maar laat ik nog maar even genieten van mijn laatste dagje vakantie. Ik heb in ieder geval een heerlijke vakantie gehad. :)

Maandag
Ik vond eindelijk een Kruidvat filiaal met MUA hier in de buurt. Ik heb dus meteen een oogschaduw palette gekocht met nude kleuren. Hier komt nog een review van op mijn blog. 

De zon scheen nog heerlijk en ik zat in de tuin met een bakje aardbeien. 

Dinsdag 
Selfie op een dagje niks doen. 

Woensdag
Met paps naar de Kralingse Plassen om daar in een restaurantje heerlijk te eten. Het uitzicht was zo mooi!

Donderdag
Donderdag ochtend stond ik al heel vroeg op de metro te wachten om naar mijn tante en neefjes te gaan. 

En een halfuur later zat ik in de bus met een bakje autodrop. 

Zaterdag
Ik vind dit vieze weer maar niks. Maar als ik dan toch binnen zit, kan ik het maar beter gezellig maken met kaarsjes en wierook. 

Spotify maakt overuren op zulke regenachtige dagen. 

Zondag
Zondagavond ging ik naar mijn zus en haar vriend. Zij hebben een enorm aquarium in de woonkamer en dat moest even op de foto. 

Ik sloot mijn week af met een pizza en een film. :) 

Hoe was jullie week?

Liefs, 
Kikki.






6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en je zonnebril is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! :-) zo'n aquarium is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's! Aardbeien zijn zo lekker<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Hmm pizza!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte week om lekker binnen te zitten! Gelukkig wordt het al beter de komende dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk overzichtje! Ik vind je zonnebril (op de 2e foto) echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...