woensdag 9 juli 2014

TAG | I LOVE SUMMER



Via Tumbr
Hee lieve lezers! Ik heb een tijdje niet geblogd ivm school. Ik had echt enorm veel schoolwerk en ik heb een toetsweek gehad. Gelukkig ben ik wel over naar 3 VWO, dus het is gelukt. Ik wil nu het bloggen weer op pakken, dus ik begin met deze zomerse tag! Het weer was vandaag regenachtig, maar het zou binnenkort weer zonnig worden, dus daar kijk ik wel naar uit! Klik op meer lezen om mijn antwoorden op de 'I love summer tag' te zien!





Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer? 
In de zomer draag ik graag lichte kleuren op mijn nagels, in tegenstelling tot wat ik in de winter altijd draag. Zo vind ik in de zomer lichtblauw, felroze en mintgroen echt heel erg mooi!

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Ik ga naar een camping in het midden van Frankrijk en ik ga waarschijnlijk ook nog een paar dagen naar Londen.

Via Tumblr

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Ik draag dan natuurlijk het liefst mijn bikini terwijl ik op het strand lig, maar als ik niet op het strand lig, draag ik een short met een topje.

Wat is jouw ultieme zomer hit?
Deze zomer is dat echt Summer - Calvin Harris. Ik kan er echt helemaal op los gaan!

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten? 
Ik draag eigenlijk geen sandaaltjes. Ik draag het liefst slippers en die koop ik meestal bij de Primark, daar hebben ze hele leuke slippertjes!

Via Tumblr

Wat is jouw favoriete zomergeur? 
In de zomer gebruik ik vaak de bodyspray Monoï van Yves Rocher, maar als ik echt een parfum uit moet kiezen ga ik voor Replay.

Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini? 
Een bikini!

Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER? 
Mijn lipstick van de Etos in kleur 106, echt een heel mooi felroze kleurtje!

Wat is je favo zomer drankje?
Eigenlijk lust ik in de zomer alles wat fris is en het liefst ook met ijsklontjes!

Via Tumblr

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
In de zomer is zonnebrand crème heel belangrijk, voor de keren dat ik een dagje weg ga vind ik een zonnebril een musthave en een bikini is natuurlijk ook hard nodig tijdens de zomer.

Als je de tag over wilt nemen is dat geen probleem! 
Wat zijn jouw zomer musthaves?

Liefs, 
Kikki.

5 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Fijn dat je het nu wat rustiger hebt en je weer tijd hebt voor het bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat je naar Frankrijk en Londen gaat ! Beide hele mooie bestemmingen om naartoe te gaan! Vooral Londen is een heus shopwalhalla haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Wat een prachtige foto's ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...