woensdag 20 augustus 2014

5 Landen waar ik echt een keer heen wil

Tumblr
Ik heb nog niet veel landen gezien tot nu toe. We gaan eigenlijk elke zomer naar Frankrijk op vakantie (wat overigens wel heel leuk is, begrijp me niet verkeerd), op de heenweg komen we dan door België en Luxemburg en daar ben ik ook aardig wat keren geweest. We gaan zo af en toe naar Duitsland, ik ben twee keer in Engeland geweest en als hoogtepunt héél vroeger een keer in Spanje, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Dat was het. Nu ben ik niet het type dat de hele wereld gaat ontdekken, maar er zijn wel landen die me ontzettend tof lijken en waar ik echt een keer heen wil.

Tumblr
Italië
Er zijn zó veel steden in Italië waar ik graag heen wil. Zo wil ik graag naar Rome, Milaan, Toscane en Venetië. En ik zou wel eens echte Italiaanse pizza willen eten (ik heb wel eens gehoord dat pizza niet echt uit Italië komt, maar ik blijf bij mijn standpunt dat dat wel zo is).

Tumblr
Oostenrijk
Ik wil heel graag een keer op wintersport (ik weet het, ik mis iets), maar ik heb hiervoor nooit een sport als skiën of snowboarden gedaan. Een tijdje geleden ben ik gaan snowboarden en dat ging me goed af, nu wil ik dus veel te graag een keer op wintersport in Oostenrijk.

Tumblr
Zweden
Ik weet nog niet precies waarom, maar dit lijkt me een ontzettend gaaf land. In ieder geval de natuur van het land lijkt me ontzettend mooi. Het land is heel iets anders dan Nederland en daarom ben ik er zo benieuwd naar.

Tumblr
Australië (en als het kan ook gelijk Nieuw-Zeeland)
Dit is het meeste verre land van mijn lijstje, maar ook het land waar ik het liefst naar toe wil. Ook van dit land heb ik eigenlijk niet echt een idee, maar ik wil er gewoon heel graag een keer heen. De natuur lijkt me er prachtig en ik ben er heel benieuwd naar.

Tumblr
Amerika
Dit mocht niet ontbreken aan mijn lijstje. Amerika is ontzettend groot, maar ik wil echt graag naar New York, Los Angeles, Florida, Las Vegas, Miami, en ga zo nog maar even door... Amerika is zo anders dan Europa.


Welke landen zou jij nog graag een keer heen willen?

Liefs,
Kikki.

10 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje, Zweden is heel erg mooi, daar moet je zeker eens naartoe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke lijst! Amerika staat bij mij op een!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie keuze! Ik wil ook dolgraag eens naar Australië!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Italie is een erg mooi land, Turkije vond ik ook heel mooi en Ibiza ook.Engeland is gewoon leuk, heel anders dan de tropischere landen. Ik ben ook niet een wereldreiziger, maar vind het leuk om landen te ontdekken, alleen liever wel wat dichterbij huis. Amerika of Azie trekt mij allemaal niet zo hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lijst!! Zweden en Australie lijken mij erg gaaf!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wintersporten is zo leuk! Ik heb het een keer met school gedaan maar daarna nooit meer, zou het graag nog eens doen! Australië en Zweden wil ik ook nog wel een keer heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Italië is zo'n mooi land! Zeker een keer naartoe gaan! Ik zou ook nog graag een keer naar australie en amerika gaan. . Verder ben ik al naar best veel landen geweest in Europa, dus graag buiten europa! Volgend jaar waarschijnlijk Thailand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zweden lijkt mij ook ontzettend gaaf. Helaas deelt niemand van mijn vrienden groep diezelfde interesse haha

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...