vrijdag 22 augustus 2014

Outfit | Shoppen in Den Haag

De vakantie is echt niet goed voor mijn portemonnee. Nu het weer slechter wordt, wil ik een nieuwe (warme) jas, ik wilde nieuwe sneakers, een leuk vest, en zo kan ik nog wel even door gaan... Afgelopen woensdag ging ik een middagje naar Den Haag. Ik vind dat zo'n leuke stad! Ik was eigenlijk alleen van plan om voor een vest te kijken, maar ik kwam thuis met een vest, nieuwe sneakers, een sjaal en een gezichtsreiniger van Lush. In deze post laat ik mijn outfit zien en wat sfeerfoto's van de dag.


 


Mijn blouse kocht ik vorige week in Middelburg bij de Sting in de sale voor € 9,99. Ik vind 'm zo leuk!
 
En dit heerlijke vest kocht ik in Den Haag (want het was koud) bij de Vero Moda voor € 16,95.
 
Outfit:
Blouse | Sting - Vest | Vero Moda - Jeans | New Yorker - Sneakers | Adidas
 
Liefs,
Kikki.
 

27 opmerkingen:

  1. Wauwie, heel mooi vest! Ik vind den haag ook een leuke stad, helaas is het voor mij erg ver rijden dus ik houd het toch maar bij Eindhoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha vakantie is inderdaad niet goed voor je portemonnee! Ik heb ook weer wat dingen op de planning staan, zoals shoppen natuurlijk ;) Heerlijk zo'n vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit! Dat vest ziet er echt lekker warm uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blouse is erg leuk! En dan al helemaal voor die prijs ^^
    Leuke outfit zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit en je foto's zijn ook heel erg mooi! Voor mij was de vakantie ook totaal niet goed voor m'n portemonnee…. Shoppen, shoppen, shoppen… haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Ik vind de kleur van je blouse erg mooi. Je vest ziet er heel lekker warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! En wat een mooi vest heb je aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke outfit! Den Haag vind ik ook zo'n leuke stad om te shoppen trouwens :)..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's, Den Haag lijkt me een hele mooie stad! Ik ben er nog nooit geweest om te winkelen, maar eens doen! Dat vest van Vero Moda lijkt me heel lekker warm, hij staat je ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Ik heb dat vest in het lichtgrijs! Ik draag hem nu ook, hihi hij zit zó lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Den Haag is echt een toffe stad om te shoppen! Leuke foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awh, leuke blouse! Totally in looove.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi vest! Leuke foto's ook verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk vest! Ik was vorige week ook nog in Den Haag om te shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's. Het vest lijkt mij inderdaad heerlijk warm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto's en een leuke outfit! Je hebt een erg toffe blog :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie je blog nu voor de eerste keer, en ik vind hem echt leuk!
    Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat vest van Vero Moda vind ik heel mooi!
    Ik heb zelf daar ook pas een vest gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. echt een geweldige outfit! Ik vind je vest echt mooi. Ik heb daar ook een keertje outfit foto's gemaakt! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...