dinsdag 12 augustus 2014

Personal | Mijn vakantie

 


Hi! Ik ben nu een weekje terug van mijn vakantie. Ik ben 2 weekjes met mijn ouders in Frankrijk geweest aan de Drôme ik heb het heel erg naar mijn zin gehad! Ik hoorde wel dat het weer hier in Nederland soms beter was dan in Frankrijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Tijdens regenachtige dagen hebben we steden bezocht, spelletjes gespeeld, etc. Ik heb genoten! In dit artikel geef ik een klein verslagje van mijn vakantie.

Ik heb niet onwijs veel foto's gemaakt en er zitten vooral heel veel dezelfde foto's tussen, dus ik deel hier maar een paar foto's om jullie toch een beetje een idee te geven.





 
 

 
Hoe was jullie vakantie tot nu toe?

Liefs,
Kikki.
 
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke foto's, ziet eruit als een heerlijke vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! De foto met de zonsondergang(/opgang) is prachtig <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Lijkt mij een heerlijke vakantie!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet eruit als een geweldig fijne vakantie. Ik ben ook net terug en hte was super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh ziet er leuk uit! Was het nog maar het begin van de vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, wat een fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...