maandag 18 augustus 2014

Personal | My Life In Pictures week 32 & 33

 
Het is weer maandag dus ik heb weer een 'My life in pictures' voor jullie. Dit keer is het een overzicht van de afgelopen twee weken. Ik heb niet heel veel gedaan en het zijn ook heel weinig foto's, maar hopelijk toch nog leuk om te zien! Ik wens trouwens iedereen die vandaag al naar school moet heel veel succes!!


 
Mijn laatste avondje op de camping ben ik nog even samen met een vriendin wat foto's gaan maken in de omgeving. Het was al wat later in de avond, dus het zijn schemerfoto's geworden, haha. Toch zijn ze wel leuk om terug te zien!
 
Toen ik weer in Nederland was, ging ik meteen een dagje naar het strand. Het was een beetje bewolkt, maar lekker warm en daarom toch lekker om op het strand te liggen!

De volgende dag ging ik bij mijn opa en oma langs op de tuin. Toen was het wel heel lekker weer en Sprite is dan echt mijn favoriete drankje.


Vorige week dinsdag bestelde ik mijn nieuwe laptop en de volgende dag kwam hij binnen om 10 uur 's ochtends. Ik had dus meteen mijn hele dag wat te doen en hij werkt zooo fijn!

Donderdag ging ik met mijn zus een dagje shoppen en lunchen bij de FoodFactory's.

Afgelopen zaterdag ging ik een dagje met mijn ouders naar Middelburg om te shoppen (ik shop echt te veel deze vakantie) en ik kocht daar een blouse en daar komt binnenkort een outfitpost van online. :)
 
Liefs,
Kikki.

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie laptop! Veel plezier ermee. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto's heb je gemaakt!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik volg jou nu ook :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die broodjes zien er erg lekker uit!! X Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ik ben benieuwd naar je nieuwe blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog! Ik vind je foto's erg leuk! Wat een prachtige foto's met die bergen zeg!

    Janneke van
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die foto met dat lichtinval van de zon is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Wat fijn ook dat je laptop al zo vroeg binnen kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind Sprite ook heerlijk bij warm weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk overzichtje en heerlijk dat je zo veel bent gaan shoppen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...