maandag 25 augustus 2014

Personal | My Life In Pictures week 34

Ik heb een heel rustig weekje achter de rug en dat mag ook wel, want de komende week heb ik helemaal volgepland. Mijn laatste week vakantie is namelijk aangebroken! Ik ga er dus nog even van genieten. Afgelopen week heb ik vooral veel foto´s gemaakt van al het (slechte) eten, haha!

Zondag
Het regende de hele dag ontzettend hard, maar ik wilde eigenlijk naar mijn nieuwe school fietsen om te kijken hoe ver het was. En dat deed ik, ik fietste door de regen naar mijn nieuwe school en terug. Weer 20 km erop zitten. Daarna kroop ik mijn bed in en ging ik lekker bloggen. Ik had het zo koud!
 
Maandag
Ik ging naar mijn zus en we gingen even naar de Karwei en Action en daarna keken we Friends.
 
Dinsdag
 
Mijn moeder bakte een bramencrumble, ik wist niet dat het bestond, maar het was echt lekker!
 
Woensdag
 
In dit artikel kon je lezen dat ik naar Den Haag ging ik. Ik at voor het eerst macarons en wauw, ik had dit eerder moeten eten.
 
Mijn nieuwe Nikes. Ik ben zoooo verliefd op ze, haha!
 
Donderdag
 
Ik ging een dagje naar mijn vader en heb daar aardig wat aan mijn blog gedaan. Na het eten gingen we even langs de Mc voor een McFlurry.
 
Vrijdag
Ik was ziek en keek de hele dag de vlogs van Mascha. En de Magnum zat in haar vlog van Cannes, I want it!
 
Zaterdag
Ik voelde me nog steeds ziek en heb geen foto´s gemaakt, want ik deed eigenlijk het zelfde als de dag er voor. 's Avonds voelde ik me wel een stuk beter, dus ik ging naar de dansschool en daar heb ik toen echt een top avond gehad!
 
 Dit was mijn weekje, hoe was jullie week?
 
Liefs,
Kikki.

18 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Mooie schoentjes heb je gescoord :) En ik heb nog nooit macarons gehad.. wordt eens tijd dan! ;) Hopelijk voel je je een stuk beter deze week! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bramencrumble en macarons zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bramencrumble ziet er echt heerlijk uit, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's en heerlijk die macarons<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave schoenen!
    Macarons zijn zo lekker haha :)
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's. Het eten ziet er lekker uit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Wauw, die Nikes, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's heb je gemaakt!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed dat je in de regen bent gaan fietsen :-) en de macarons zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk overzichtje! en wat zijn die macarons toch lekker, hihi! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu heb ik toch wel ontzettend veel zin in macarons. Leuke foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh die crumble iet er echt heerlijk uit, YUM!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaauw je nikes! Die zijn echt super tof!
    bramencrumble klinkt trouwens wel erg lekker, misschien leuk om het recept te delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh ik ben echt verslaafd aan Friends, topserie! En super mooie Nikes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave Nikes! En macarons zien er zo lekker uit, ik heb er echter nog nooit een gegeten..

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...