zaterdag 16 augustus 2014

Photography | Montélimar

Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik vooral aan het zwembad gelegen. Op regenachtige dagen ging ik met mijn ouders naar de supermarkt of naar het dorp. We zijn ook een dagje naar Valence geweest, maar het ging daar nog harder regenen dus ik heb daar geen foto's gemaakt. Toen we een dagje naar Montélimar gingen, was het in dat stadje eigenlijk veel beter weer dan bij ons op de camping. Ik heb daar dus wel veel foto's gemaakt en die laat ik vandaag aan jullie zien.



Montélimar is een heel oud, schattig en typisch Frans stadje. Het stadje is niet zo heel bekend, maar wel onwijs leuk voor een dagje weg als je in de buurt er van op de camping staat!




 


Mijn outfit:
Tanktop | H&M - Shirt | Only - Leren jasje | H&M - Jegging | New Look



Ik heb er niet veel geshopt, we hebben eerst even iets bij het bakkertje gehaald en toen zijn we een paar winkeltjes in gegaan. Daarna hebben we foto's gemaakt en hebben we nog even wat gedronken op een terrasje.

Liefs,
Kikki.

13 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Frankrijk is altijd leuk om vakantie te vieren :) Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke foto's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben deze zomer ook op vakantie in Frankrijk geweest en daar heb ik ook veel van zulke mooie steden bezocht :) Leuke foto's heb je gemaakt, en ik vind je top heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit zijn echt prachtige foto's zeg :)! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's!
    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen?

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie foto's! Ik geloof dat ik wel eens langs dit stadje ben gekomen, haha. Als ik er ooit weer een keer langs kom of vlakbij ben, ga ik er misschien wel langs, het ziet er mooi uit!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs mooie huisjes hebben ze daar! Ziet er echt geweldig uit :) . Je shirt vind ik trouwens erg mooi!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, je foto's zijn echt prachtig! Liefs, Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heerlijk uit, super leuk stadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie foto's! Ziet er heerlijk uit!

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...