vrijdag 15 augustus 2014

Wishlist | Nieuwe producten Catrice


De nieuwe producten van Catrice voor de herfst en winter liggen weer in de schappen. Ik had alles al bekeken op de site en ik ben gisteren even langs het Kruidvat gelopen om even wat producten te swatchen. Ik heb toen niet veel gekocht, behalve de 'Made To Stay Inside Highlighter Pen' en een waterproof eyeliner die volgens mij ook uit de nieuwe collectie komt. Nadat ik even in de winkel heb gekeken, heb ik een wishlist gemaakt van de nieuwe producten en die deel ik vandaag met jullie.
Alle foto's zijn van de Catrice website. De namen van de producten zijn aanklikbaar.

OGEN:

Links: Velvet Matt Eyeshadow 010 Vanillaty Fair Deze matte oogschaduw is echt een perfecte highlighter voor op het wenkbrauwbot!
Midden: Velvet Matt Eyeshadow 020 Pink-Up Girls Dit is een hele zacht roze kleur en ik vind het een enorm mooie kleur voor een zachte ooglook.
Rechts: Velvet Matt Eyeshadow 040 Al Burgundy Mijn favoriet, een soort berry kleurtje. Ik heb nog niet zo'n kleur oogschaduw in mijn stash, dus deze moet ik echt hebben!

Links: Ultimate Stay Lipstick 060 Floral Coral Dit is een heel mooi zacht roze kleurtje en ik ben benieuwd of hij echt zo lang blijft zitten als hij belooft.
Rechts: Ultimate Colour Lipstick 350 MATTador Dit is echt de perfecte rode lipstick. Ik heb al heel veel rode lipsticks, maar er kan er nog best wel eentje bij!
 

Links: Nude Illusion Make-Up 020 Rose Vanilla Aangezien ze mijn favoriete BB-cream uit de schappen hebben gehaald, moet ik overstappen op een andere soort foundation. Toch nog een goed excuus om deze foundation uit te proberen.
Midden: Sun Glow Shimmering Bronzing Powder 020 Shimmering Hazel Deze bronzer is heel glanzend, maar ik vind dat in de zomer juist wel mooi.
Rechts: Defining Blush 090 Mandy-Rine Deze blush heeft een peachy roze kleurtje. echt een lief kleurtje.
 
Hebben jullie een van deze producten al geprobeerd? Hoe bevielen ze?
 
Liefs,
Kikki.





9 opmerkingen:

  1. Oooh, pretty! Ik heb nog geen producten van deze lijn geprobeerd, maar ik ben wel heel benieuwd naar de lipsticks! :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben beniewd. Vooral die donkerrode oogschaduw is prachtig!

    Liefs,
    lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist, die lipsticks lijken me mooi! Wat heb je trouwens een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blush is super mooi, heb hem net op mijn blog gezet :) en die matte oogschaduws zijn super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lipsticks zien er super goed uit! Catrice heeft soms echt super fijne producten! Vooral voor die prijzen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Catrice heeft echt fijne producten.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Ik moet zeggen dat de nieuwe producten me dit keer niet zo héél erg aantrokken. Maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de lipsticks, vooral die roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de nieuwe limited edition van catrice ook erg mooi, die is zeker het bekijken waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...