zondag 9 november 2014

4 Dagen Londen | Dag 2

 
Een paar dagen geleden plaatste ik een artikel over mijn eerste dag in Londen. In dit artikel laat ik zien wat ik op de tweede dag in Londen deed. Ik ging onder andere naar Oxford Street, Camden Town en Picadilly Circus. Enjoy!
 
Donderdag ontbeten we in het hotel en rond half 10 liepen we naar het metrostation. Ons hotel zat heel dichtbij het metro station Earl's Court.

Ik ging samen met mijn moeder shoppen op Oxford Street en Regent Street, twee geweldige shopstraten! Tussendoor haalden we bij de Marks & Spencers een donut...

en een muffin. Niet gezond, maar zoooo lekker! Ik kocht alleen een shirtje bij de Forever 21. De Primark vond ik deze keer niet heel bijzonder. De kerstcollectie is wel ontzettend leuk, maar het was nog een beetje vroeg om kerstkleding/spullen in te slaan.

 
Van al die winkels wordt je hongerig en daarom gingen we naar Camden Town, waar we op de markt eerst wat rondliepen en daarna iets aten. Ook hier stonden kraampjes uit verschillende landen met eten. En wauw, die wafels allemaal!

Ik nam deze heerlijke pizza.


Na de lunch gingen we even naar hotelkamer en daarna gingen we naar M&M's World. M&M's World is een mega grote winkel met alles van M&M's. Je kunt er zelf een zakje samenstellen met de kleuren die jij wilt en verder verkopen ze van alles waar M&M's op staan.


 
En daarna naar Picadilly Circus, want dat zit er heel dicht bij.

Het was etenstijd en we gingen op zoek naar een KFC. Tijdens onze zoektocht kwamen we dit gave gebouw tegen.

 De KFC zat dus niet in de buurt van Picadilly Circus, maar wel in de straat van ons hotel. Ideaal!
 
Ik hoop dat jullie mijn tweede dag in Londen ook leuk vonden om te zien. Laat het even weten!
Liefs,
Kikki.
 

6 opmerkingen:

  1. Ahhh als ik deze foto's zie mis ik Londen weer, zo'n geweldige stad! En wauwie die donut ziet er echt lekker uit, en M&M world is zo ontzettend leuk, leuke foto's meis!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf!! Mooie foto's ook!

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke foto's allemaal! Gaaf dat je 4 dagen in Londen was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Londen is echt fantastisch!
    Jammer dat je lang niet meer artikelen schrijft, wel begrijpelijk ik had een tijd geleden erg een blogdipje.
    Kom je wel weer terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hou ik toch veel van Londen! Na het zien van deze foto's mis ik het echt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...